.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس هشتم را ترکیبی از افراد معتدل دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب به همراه افراد اجرایی تشکیل خواهد داد.  
 
ولی رعیت نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی ایسکانیوز‏ در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس هشتم کاندیدا خواهید شد، گفت: بله کاندیدا خواهم شد.
وی با اشاره به حمایت مجمع روحانیون مبارز از وی در روزهای قبل انتخابات عنوان کرد: در انتخابات مجلس ششم و هفتم من توسط مجمع روحانیون مبارز حمایت شدم و اکنون نیز از گروه های مختلف برای همکاری با من دعوت هایی به عمل آمده است اما چون مذاکره نهایی نشده به نتیجه قاطعی نرسیده ام.
نماینده مردم قائم شهر میزان موفقیت هر کاندیدا را بسته به میزان عملکرد وی دانست و گفت: در استان هایی مثل مازندران مباحث قوی، یارگیری، ارتباطات و اعتماد سازی بخش زیادی از کارهای انتخاباتی را تشکیل می دهد.
وی وابستگی به جناح یا گروه سیاسی را در این مناطق زیاد موثر ندانست و افزود: در بالاترین برآورد سهم گرایش های سیاسی سهم و آراء به دست آمده از این طریق رامی توان بین 5 تا 10 درصد برآورد کرد.
رعیت تعدد کاندیداها در جبهه اصولگرایان یا اصلاح طلبان را باعث پراکندگی آراء افراد در شهرهای کوچک ذکر کرد و خاطر نشان کرد: وقتی تعداد کاندیداهای یک جناح یا حزب زیاد می شود مردم دچار نوعی سردرگمی شده و آراء می شکند.
وی اظهار داشت: حضور کاندیداها در اردوگاه چپ یا راست تنها شاخص یک کاندیدا و مزیت وی در شهرهای کوچک به شمار نمی آید زیرا مزیت های قوی تر از این مساله هم وجود دارد که از جمله می توان سوابق افراد، بومی بودن و شیوه ارتباطات و تعامل با مردم را نام برد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تعلقات سیاسی یا وابستگی افراد را به گروه های چپ یا راست را بیشتر در شهرهای بزرگ، کارآمد دانست و اظهار داشت: در شهرهای بزرگ غالبا با توجه به فضای عمومی قالب بر جامعه معمولا احزاب سیاسی فعال می توانند رای مردم را به سوی سبد حزب خود واریز کنند.
نماینده مردم قائم شهر گفت: معتقدم که در دوره هشتم افراد اجرایی و عقلانی در گروه اصولگرا و اصلاح طلب مجلس را در اختیار خواهند داشت.
وی افزود: مردم به این باور رسیده اند که باید افراد معتدل در گروه اصولگرا و اصلاح طلب اطمینان کرده و با انتخاب آن ها مجلسی کارآمد که بتواند بر بسیاری از مشکلات غلبه کند را راه اندازی کنند.
رعیت تصریح کرد: مردم با انتخاب هوشیارانه خود می توانند افرادی را به مجلس هشتم بفرستند که منشا تغییر و تحول در بخش های قانون گذاری و توسعه کشور باشند.
وی با اشاره به تاثیر مستقیم در صلاحیت ها در روند برگزاری انتخابات بیان کرد: باید مراجع چهارگانه درباره صلاحیت یا عدم صلاحیت افراد با حفظ حقوق اجتماعی آن ها نظر بدهند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: چنانچه به نظر مراجع چهارگانه توجه نشده و گزارشات غیر مستند ملاک کارها قرار گیرد مقدار زیادی از افراد رد صلاحیت خواهند شد و همیشه این احساس با این افراد خواهد بود که حقشان ضایع شده است.
وی با تاکید بر هوشیاری جامعه و توجه مردم به شیوه تعیین صلاحیت ها و موج پر شتاب یا متعادل رد صلاحیت ها اظهار داشت: مردم نسبت به رد صلاحیت های بی ضابطه حساس بوده و واکنش نشان می دهند.
رعیت ضمن اشاره مقام معظم رهبری به حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: باید به گروه های سیاسی اطمینان داده شود که با آن ها برخورد جناحی و سیاسی نشده و بی دلیل به گروهی کارت قرمز و به عده دیگر کارت سبز داده نمی شود.
وی دارا بودن شرایط همسان برای گروه های داوطلب حضور در انتخابات را باعث گرم شدن تنور انتخابات و تنگ تر شدن دایره رقابت اعلام کرد و افزود: هر فرد متعلق به هر گروهی که هست باید بدون اغماض مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفته و بدون توجه به گرایش خاص درباره آن ها نظر داده شود.
نماینده مردم قائم شهر تصریح کرد: انتخاب و گزینش افراد سالم برای تصدی امور از همه جناح ها باعث می شود محیطی توام با سلامت و به دور از خیانت تدارک دیده نشده و فضای کاری بدون کشمکش های بیهوده صرف رسیدگی به امور کشور شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.